helloooo

 
det var längesedan nu o fyfan va de e soligt hela tiden jag älskar det även om jag får lite prestationsångest att må bra å njuta.
 
Fideli har haft 18 års fest de ägde, likaså Jakob =) tack till alla som är 18 jag gillar att ni är det men tack också till alla andra som precis som jag fortfarande är 17
 
 
 
 
 
 
 
har varit ute å flanerat som vanligt
igår var jag, kaspy å madde hemma hos evve och åt potatis o purjolökssoppa och chips det var gott och skönt
 
jag mår bättre än på länge och känner mig redo att börja umgås mer med folk igen och.. kanske lära känna någon ny vän. Nästa helg blir det solförmörkelse enligt Hannisen.

På onsdag kommer min katt hem i några dagar tillsammans med sin bror å ska bo hos oss =,,)) är jätteglad över det
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - kaspy:

:)<3333

#2 - - hanna:

älskar bilder från dina promenader

Upp