ensam i storstaden

Jag är tillbaka i Stockholm igen efter att ha firat midsommar i Bergslagen (Loka), (frikyrksbältet). Har ätit en hel del, badat och försökt vara trevlig. På midsommarnatten skulle alla spela "sin musik" typ, blev en härli röra av edm, ksmb, victor jara, och någon form av hiphop indie.. Jag är inne på mitt 18:e levnadsår så jag fick också dricka öl, hurra!
 

På vägen hem skedde min känslomässiga urladdning, inte så konstigt efter två dagar av tajta släkten.
Efter att ha tvingats slänga ut en spindel som var inne i bilen på motorvägen bröt jag ihop. Kände mig som världens mest egoistiska och elaka person.
Var den död nu? Tack vare mig
 
Så tänkte jag och mina tankar om spindeln (överlevde den? dog den?) övergick i tankar om min egen dödlighet och hur allt är temporärt. Allt jag tänkte var saker som någon filosof i Grekland redan uttalat sig om för jättelänge sedan.
 

 
Kära hjärnkontoret!
vatten? kan det försvinna helt? kan det RADERAS. ??
Jag vet att det blir vattenånga när det kokar men om man tex häller flytande lava på det borde det inte försvinna då???
din för evigt!
/ H E DD A
 
 

 
 
Är mer självkritisk än på länge, när jag är det känns det som jag helt tappar mig själv och bara blir någon form av (desperat) kringflytande,, identitetslös dimma. Desperat efter enkla sanningar om mig själv som jag sedan ska berätta för alla så jag slipper bete mig!!! Helt ärligt jag vet inte hur man beter sig det är så JÄVLA SVÅRT.
HUr eee man.. `````????? ?????? :S
 
 
Sen önskar jag bara att folk kunde vara lite snällare mot varandra, och ta socialt ansvar, det blir bäst för alla så. Folk kan verkligen va så sjukt arroganta det är hemskt. Jag med säkert.
Om alla bara lyssnade lite mer på varandra så att man slapp skrika.

Så jobbigt att hela tiden behöva skrika och bevisa vem man är JAG ÄR DEN HÄR PERSONEN som om man skulle sluta existera om man inte gjorde det. Uppmärksamma varandra hörrni! Dunka ryggar
 

Imorgon ska jag och min familj kanske åka till Blå Lagunen, vi får väl se med vädret, men det skulle ändå äga tycker jag. Jag rekommenderar det stället jättemycket. Om någon vill tälta där vill jag också det.
 
 Ett album jag lyssnat mycket på
 
 
 
Å nu så har jag ragequittat klart, här kommer lite bilder.
 
bild från midsommarnatten
 
 
en söt en                                             
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nora som fått en valp!!! Banjo heter den
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och Mariam som fått en jacuzzi.. !! med lampor som kan lysa i olika färger
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 bilder genom en papiljott
 
Finaste eldtjusaren
 
Tantoklafset, tidigare i Juni, Evve och Kasper.
 
Olle:)
 
 
 
och så slutligen.. mina självporträtt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
bye bye !
 
 
 
 
 
 
Allmänt | | 3 kommentarer |
Upp