sååå trevligt att träffa dig!

Jag har varit inne hela dagen, studsat studsboll, sett på film, ätit chips, legat i sängen, städat, lyssnat på podcasts å lite musik
 
En lördag! Lördagen jag har ignorerat alla, varit hemma!
 
Stockholm?? hemska plats alla känner varandra eller någon som känner någon. Kan ni alla lugna ner er och
Ta Några Djupa Andetag
Tycker stockholms kultur är obehaglig, så konstig. Vad e ok? Ingen vet, eller vet alla förutom jag? ( ? ))?
Hursomhelst för mycket folk i denna trånga stad
 
 

lmao surfar webben, hittar den här hemsidan och.. den modernistiska paint-konsten? <3hahah
Uppfriskande när allt är så genomtänkt och balanserat hela tiden.
Å jag undrar vem som har suttit hemma och gjort den, vad gör den personen nu? Om den ens lever...

Roligt att alla nuförtiden har eksem eller "problem med torr hy"
Skrikandes: Allihopa tillsammans nu!! CORT-III-SOOON!!
 
Någon gång under förra veckan när jag var ute och gick med Olle så råkade jag säga "ta av dig hatten och gå vidare" precis samtidigt som jag gick förbi någon stackars gubbe med hatt... Tänkte inte på att han hade hatt förrens han såg ut att bli så jävla ledsen, tror jag. Skäms
Jag har spridit lite ondska skulle man kunna säga :)
Hedda - satans egna lilla vind och fågel och pollinerande pollinör, så försiktigt och lätt planterar hon osäkerhet hos sina intet ont anande offer.
Iklädd the disguise av en Ung Tjej Fast Snäll
Tag er i akt!
 
 
 

Bild på mig och för evigt förlorade själar
 
Allmänt | | 2 kommentarer |
Upp