man ska le vänligt mot barn

ni kan tänka såhär: ju yngre barnet är desto bredare leendet
 
Mm. Men visst är det så
Man sitter där på bussen, går där på gatan, står någonstans/sitter, hursomhelst man "e". Så uppenbarar sig ett barn. ja ni vet nog alla vilket barn jag talar om.. JESUS barnet nu i Juletid
Eller ett mera allmänt barn, det kommer ett barn
Och då ska man titta på det här barnet och le :) :) :) le!
På detta vis visar man att man faktiskt har en själ, att man är en god person
Om man tycker att det är töntigt att tycka om barn kanske man istället bevisar sin mänsklighet och trevlighet m.m genom att t.ex:
 
- Gilla hundar , älska dom så ofantligt mycket jag dööör vad söta dom är!!
 
Tycker man att det är töntigt att tycka om hundar "dom e jobbiga", "dom e för snälla", "dom e korkade" bla bla bla så kan man istället tycka om, och på så vis bevisa att det finns ett litet hjärta i mig med:) även fast jag är konstig
- Något slags pungdjur? Lite för enkelt kanske
- Slamkrypare. En fantastisk fisk! Som både har ett roligt namn och ser rolig ut själv. Älskar dig
 
 
 
Så vem är jag då av alla dessa?? Den basic? Den lite mindre basic? Emot? Jag!! Som den helt otroliga människan jag är är självklart alla dessa!:) Lite beroende på vad alla andra är just då, jag är ingen, jag är alla
 
 
 
 
Jag bifogar en manual i hur du skall anpassa ditt leende efter barnets ålder nedanför
 
Ser barnet ut såhär:
 
Baby, Baby Flicka, Sovande BarnBaby, Pojke, Barn, Söt, Uttryck, Ansiktehttps://pixabay.com/static/uploads/photo/2015/03/03/10/46/kids-657197__180.jpg
 
Le såhär
 
Attraktiva, Vacker, Kropp, Leende, Elegant, ModeKrokodil, Djur, Reptil, Grön, Djurliv
 
Kvinna, Snö, Vintern, Porträtt, Snöflingor, Leende
 
 
Är barnet lite äldre, såhär:
 
Hösten, Baby Boy, Barn, Söt, UtomhusPojke, Barn, Le, Blå Ögon, Hösten, Leaf
 
 
Le såhär:
 
Attraktiva, Vacker, Kropp, Leende, Elegant, ModeKvinnliga, Ung, Kvinna, Vacker, Flicka, Glad, Leende
 
Om barnet är äldre än de som finns representerade i bilderna ovan räcker det oftast med att:
 
- inte se sur ut och kolla på barnet i fråga
- inte säga något dumt till barnet
- kanske skratta lite, eller dra (som hastigast) på smilbanden om barnet säger något roligt eller bissart
- använda en väldigt snäll röst och skratta ett klingande skratt ifall barnet skulle börja prata med dig eller kanske tom pratar om dig med någon annan. Genom att göra detta visar du överseende med att någon tilltalade dig i offentligheten och framstår på så vis som en bra människa
 
Har du svårigheter med att avgöra ett barns ålder?
MAN KAN OCKSÅ AVGÖRA ETT BARNS ÅLDER (upp till en viss ålder) BEROENDE PÅ DESS FOTSTORLEK ifall du känner dig osäker
 
Lycka till nu!
 
Mamma, Dotter, Kärlek, Kram, Baby
På bilden: Ett praktexempel på ett perfekt leende i förhållande till barn-storlek. Nästintill matematiskt
 
 
Eder tillgivna
/Hedda
Allmänt | | 2 kommentarer |
Upp