stel

lite känslor jag har burit på: stel och ful och trött och arg och ensam, snäll, elak, uttråkad och irriterad
 
har samma känslor nu som jag hade vid samma tidpunkt förra året och det känns inte helt okej med mig
mycket har förändrats, visst
men ändå! vill inte ha repeat vill ha nytt och färskt, fräscha nya grejor
 
vill sminka mig med mina vänner det har verkligen varit kul när jag gjort det de senaste gångerna älskar vänner
älskar å ha vänner. Innan cyklopen festen för nått tag sedan sminkade Ada mig o hon sminkade sig själv också och Evve sminkade sig och det var kul att vara snygg och fixad, verkligen. Sen träffade jag en gubbe när jag var ute o flanerade i väntan på att Ada och Evve skulle komma in som bjöd mig på två tuggummin och en chokladbit. snällis
 
Försöker lyssna på all musik min faster har tipsat om det går helt okej med tanke på att jag ändå inte känner att jag vill eller att jag har tålamod att lyssna på något.
 
FAS EFTER FAS KRIS EFTER KRIS DET är livet DET är livet det
 
 
att jag kan vara både ful och snygg det har jag iallafall accepterat
 
 
     
jag i det populära filtret "sepia"
 
 
 
 
 
jag vill ändå tacka våren och solen och godiset allt för att de finns
 
 
 
mådde när jag gick hem en kväll det var vackert
 
 
//////det här blogginlägget skrev jag ungefär för en vecka sedan sen glömde jag publicera det//////
 
 
kram från mig
 
Allmänt | | 2 kommentarer |
Upp